Werkwijze van SFAA

Persoonlijk advies op maat

De werkwijze van SFAA is uniek. Zo geven wij onze klanten persoonlijk advies op maat. Op het moment dat je ervoor kiest om SFAA in te schakelen voor ondersteuning bij of advies over financiële vraagstukken, dan gaan we eerst met je in gesprek. Omdat we je willen leren kennen, komen we graag langs. Zo kunnen wij fungeren als de administratieve afdeling op afstand voor jouw bedrijf!

Kantoor foto 6
Financieel advies Amsterdam
Kantoor Foto 2

Voorstel van SFAA

Na de afspraak schrijven we een voorstel aan de hand van de informatie die we tijdens het gesprek van je hebben gekregen. Twee werkdagen nadat we je dit voorstel hebben gestuurd, nemen we contact op. Zo kunnen we eventuele vragen beantwoorden en het voorstel verder uitleggen. Als je akkoord bent met het voorstel van SFAA, stellen we een overeenkomst op en vragen we je om de documentatie aan te leveren die nodig is om je administratie te voeren.

Zodra wij de alle benodigde documenten hebben richten we uw administratie in. SFAA werkt volledig in de cloud, waardoor je altijd je financiën kan checken. Om je goed op weg te helpen, plannen we na het inrichten van de administratie een afspraak in. Om je een spoedcursus online administratie geven en je een en ander uitleggen over onze tools en apps.

Advies van SFAA

Om een goed advies te kunnen geven over de financiële situatie van uw bedrijf, kijken we in eerste instantie naar de rechtsvorm, het aantal FTE (fulltime en parttime), het product en/of de diensten, afnemers, leveranciers, openingstijden en locatie. Bovendien vragen we je het hemd van het lijf: waar wil je naartoe groeien met jouw bedrijf en wat zijn de mogelijkheden en beperkingen? Aan de hand van dit gesprek stellen we een passende offerte voor je op! Ook kun je op onze website een opmaat gemaakte offerte ontvangen met onze offerte tool.

Jouw administratieve afdeling op afstand

Op het moment dat wij de financiële administratie van jouw bedrijf mogen overnemen, dan gaan we in eerste instantie met je in gesprek over jouw wensen. Vervolgens nemen we de boekhouding van je over en zorgen we ervoor dat jouw inkomende- en uitgaande facturen correct worden verwerkt. SFAA streeft ernaar zo efficiënt mogelijk te werken. Daarom maken we gebruik van handige tools en software. Hiermee kan je bonnetjes en facturen via een app fotograferen of mailen naar een eigen digitale brievenbus. De aangeleverde documenten worden door ons verwerkt en ingeboekt. Met de software tools van SFAA heb je altijd inzicht in de actuele status van jouw administratie.

De overstapservice van SFAA

Heb je al een boekhouder, maar wil je jouw bedrijfsadministratie graag aan SFAA overdragen? Wij zorgen ervoor dat je zorgeloos kan overstappen. Zo nemen we contact op met de voormalige boekhouder om de overstap zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Bij het opzetten of inrichten van jouw financiële administratie en bankkoppelingen word je proactief door SFAA begeleid. Wij leggen graag uit wat de mogelijkheden zijn van ons online boekhoudprogramma.

Meer weten over de werkwijze van SFAA?

    Voor- en achternaam

    Je e-mailadres

    Je telefoonnummer

    Ik heb interesse in

    Financiële administratie uitbesteden?

    Begin vandaag nog met online boekhouden

    Boekhoud dashboard